tisdag, mars 25, 2008

blööähe

jag är sämst på att blogga. förlåt.
blev iaf väckt imorse av att mammas chihuahua typ hade seperationsångest och skällde i typ 3 timmar efter att mamma gick till jobbet, NU har hon slutat. men jag tycker om henne ändå. kanske.

liksom, jag hade gärna velat sova eftersom jag och elina var ute med ashi igår till typ 4 eller nåt, <3
den killen är så sjukt bra, man utvecklas typ av att umgås med honom i några timmar, för han är så grymt klok och har så bra saker att komma med, samtidigt som han kan vara helt flippad o sånt.
jag lekte med tagemenskapen innan det med, fast minus della. fy dai. jag ska ringa och väcka della nu tänkte jag, måste tillväla eller stan eller nåt, jag menar, har fått lön idag och då finns det inte så mkt att göra än att ta slut på den igen 8) jag är så duktig så.
ikväll blir det pahty, så som det ser ut nu iaf.

kärlek

Inga kommentarer: