onsdag, mars 12, 2008

för jag har inte tagit studenten, men jag är bra ändå :D

~ 23.45
jag tror att jag håller på att bli träningsnarkoman.. uhu
fast, efter att jag hälsat på elina på 7/11 i sådär 1,5 timme så lär det nog knappast märkas ändå, jag åt en chokladcookie, en french hot dog och en sån kanelbulle med vaniljkräm, vad de nu heter. hihi. FY MAJ. ska träna massa imorgon igen bara för det. jag tror inte riktigt att det är bra för kroppen att träna 2 gånger per dag, inte om man inte brukar göra det iallafall,. hmm. kanske borde träna svinlänge en gång om dagen istället? äh. blir väl typ samma effekt. det löser sig nog :) jag har ju hämtat min cykel idag, så kommer få motion på det sättet med, riktigt najs :) tydligen så fick de byta ut hela mitt bakdäck, där fattades tydligen ekrar och sånt på det, cykelkillen bara "har du inte märkt ngt konstigt med bakdäcket?" jag bara "öh.. där var punka?"
så kollade han på mig o skrattade lite som att jag var jättedum, men det är jag inte. jag loovar.
Haha, Andrew kom in på 7/11 idag, det är en sån hockeyspelare som alltid är där o sitter på internet o så, och han är kär i elina eller nåt, men liksom, vem är inte det? han ser ut som att han har varit i Thailand i ett halvår eller nåt, sjukt solariebrun. jag antar att det är solarie iaf, om han nu inte har varit i Thailand i ett halvår, inte vet jag.
i alla fall, han satt vid datorn och så kom där in en stimmig och full kille som bad honom se vilka som vann handbollsmatchen idag. tydligen vann rätt lag och han blev helt överlycklig o sa att isåfall har han vunnit 7000. grattis, eller nåt.

just det, jag hade ju prov idag. jag tror att det gick ganska bra, men jag vet inte. kan ha gått skitdåligt med, får väl vänta tills hon har rättat dem helt enkelt. min psykologilärare är sjukt stimmig och snäll, cred till henne :D

JAG FICK ÄNDÅ MIN STUDENTMÖSSA IDAG !!!!111111 :D
så sjukt mkt happyface, nu känns det liksom verkligen att det börjar närma sig på riktigt.
det som hade kunnat göra mig ännu mer glad är om jag hade fått tillbaka min dator ngn gång, men tydligen så har datorfolket ätit upp den eller nånting, tack.
Det börjar liksom bli lite drygt att bara lyssna på musik på youtube, har bara lite låtar på denna datorn (mammas).
jag vill bara tanka helt sjukt mkt musik, både ny och gammal, och bara sitta en hel dag och lyssna. alltså ja, jag tycker ganska mkt om musik faktiskt.

snart ska jag köpa biljett till hultan, det kommer bli helt sjukt nice. så när jag får tillbaka min dator ska jag tanka massa jimmy eat world, för de kommer till hultan och är sjukt mysiga. på tal om mys tänkte jag lägga mig nu, tror att min kropp behöver vila, och Ninja med. hon är ligger här och är jättesöt som vanligt.

sleep tight, don't let the bedbugs bite v

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, inget Sweden Rock då? Jag börjar bli sugen på att dra dit och se Judas Priest och lite sådant nice ;)