tisdag, mars 25, 2008

dejligt

haha, jag och Della måste vara mest random ever. vi hade lite tråkigt och var lite emo, så vad gör man då om inte drar till helsingör, och sen ännu mer random får för sig att åka till kph? precis.
vi gick såklart direkt till bk efter att ha halsat x antal bacardi breezer (HEJ 14 ÅR), då var det tydligen nån x factorkonsert mitt på rådhustorget med typ 9283492834 miljoner människor, men sen började det avta och vi såg en massa mjau istället. som vanligt på våra äventyr hittade vi en lagom inrökt bar där vi tog en drink, o sen bar det av till helsingborg igen. det var mys, tack babe :) vet inte riktigt vad jag hade gjort utan dig. känns ju som att en del andra sviker men ja.. jag vet vilka som finns där på riktigt :)



1 kommentar:

Anonym sa...

de var dejligt ! jag älskar dig det vet du om .