måndag, mars 17, 2008

äntligen

har inte kommit in på bloggen på flera dagar, typ hej abstinens.
och alltså, what's up with the weather? studenten om mindre än 3 månader, och då ska det vara sommar. borde det inte ha hunnit bli vår vid denna tidpunkten nu isåfall? najjeh.

men, jag älskar snö, det gör jag faktiskt. men liksom, det har inte blivit sån mysig snö denna vintern, utan så fort det snöar så blåser det så sjukt mkt att man ändå inte vill vara ute. blöeh.
hm.. borde väl skriva om helgen eller nåt egentligen, men det var så jävla stimmigt så det pallar jag inte ^^ lätt roligaste på länge iaf.
jag känner mig lite småsjuk eller ngt, typ hängig. ska gå och lägga mig o kolla film snart igen :) fick tillbaka min dvd igår av elina liksom, typ tack :D <3
vi lekte igår, stack till max o lekte med della och felica också. jag ställde mig där inne vid kassan o sånt sen när de stängde, så tvingade jag elina att spela kund. det var skoj ^_^ haha just det , det stod typ "varsågod att bonga" på den skärmen, jag antar att det betyder nåt annat inom hamburgerbranschen eller vad det nu är, o inte att bonga öl. men det tyckte jag var kul :)

iaf, film nu. vet inte riktigt vilken, eftersom en viss Elina har typ ALLA mina bra filmer ^^ eller ja, 2 av dem iaf. fyydaj. sen får jag väl slänga på mig gåsen, uggsen o joggingbyxor och gå ut med ninja, hon bryr sig typ inte om vad det är för väder, för hon har så fet päls att hon ändå aldrig fryser. knas :) och imorgon, då ska jag och elin mysa sönder i mörarp hos hennes mamma, där är alltid helt tyst och mysigt o sånt, typ pizza, lite dricka.. vi får se vad det blir helt enkelt.
uhu. jag vill träna, men orkar lätt inte ta mig dit när det är sånt här väder , plus att jag ändå bara kommer trilla och slå ihjäl mig om jag cyklar, för jag orkar inte åka buzz :D
jävla ilandsproblem alltså, men ibland är det skönt att bara tänka på sina såna. och jag har ju ganska lätt för att trycka in resten så långt in i huvudet som möjligt. jag måste sluta skriva nu bara för det, annars blir det för privat och sånt klarar inte jag, inte här iaf.

pozz v

Inga kommentarer: