onsdag, mars 12, 2008

nautilus <3


~00.30
Idag har jag varit sjukt duktig, (Della med iofs).

Jag gick (!) hemifrån innan 1 ngn gång och lämnade min cykel , gick sen till gymmet och tränade mitt första av dagens två pass, duktig Tilda :D





måste tyvärr meddela att mina älskade gråa joggingbyxor har gått i pension, jag och Della upptäckte att hålet på ett visst ställe har blivit om möjligt ännu större, så ja, för allas bästa är det nog bäst att jag slutar använda dem, men de är typ mitt mest älskade plagg.. uhu. Jag tror att jag ska köpa ett par nya exakt likadana faktiskt :)


Efter träningen gick vi hem till Della och lagade lax o potatis, sjukt gott och hade varit ganska nyttigt om vi inte ätit sås till för sådär 8 personer, men liksom, det var gott.

Della började jobba vid 4, så jag GICK hem och pluggade i sådär 3 timmar tills det var dags för nästa träningspass, jag GICK till nautilus denna gången med, jag tror att jag har blivit sjuk eller nånting. Tränade sjukt mkt kondition, har nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv, haha, mysigt va? mjau
Eftersom det är mig och Mrs Gelin Hallström vi pratar om, så gick vi ju så klart till max efter träningen, men NEJNEJ, inga pommes här inte, vi åt sallad och hamburgare med gi-bröd :)
Det var inte lika gott som annars, men det var ju mindre fett iallafall. hade nog fått lite dåligt samvete om jag ätit en massa fet mat efter att jag precis tränat bort en massa kalorier, det hade i alla fall känts lite onödigt.

Jag var ju tvungen att överträffa mig själv med genom att gå hem, hälsade på Elina på 7/11 på vägen hem. När jag stod utanför kom det en kund med en helt sjukt fin hund, och Elina sa till honom sen att jag tänkte sno den och att han måste gå ut och hålla koll på den. uhu. inte skulle väl jag..?! hihi. har min egen bäbis redan, hon har åkt bil idag med mamma, typ AJ intressepil.



folk tycker tydligen om mig idag, (vet inte vad som har hänt. )


En kille/man/ (whatever) pratade med mig om hundar i typ en halvtimme, haha. det kändes som det iaf. asså, han var ju jättesnäll o så men jag orkar inte riktigt ha seriösa diskussioner med översociala okända människor när jag är och tränar o försöker koncentrera mig på det, men det var väl trevligt I guess.
Och i omklädningsrummet var där en jättegullig tant som bad om ursäkt för att hon la sina grejer på hela bänken så att vi fick använda en annan bänk, vi sa att det inte gjorde ngt alls. Då sa hon att vi var väluppfostrade, och jag sa att ja, någon måste ju vara det.


Hellre såna än vissa andra bitchez som man hittar där ibland som slänger ur sig sliskiga kommentarer o så, sånt gillar vi inte. FY

jag har nästan precis kommit ut ur badet, var där i 1,5 timme och pluggade psykologi, jag känner mig lagom psykad nu så provet imorgon ska nog gå bra. Jag känner att jag har pressat in tillräckligt mkt information om min kära vän Sigmund Freud och resten av gänget.


hittade btw en bränd skiva idag på mitt rum när jag skulle plugga som en viss person gett mig/lämnat där, minns inte riktigt men det var väl meningen att jag skulle ha den iaf, en gång i tiden, den var fylld med massa Blink och andra mysband som jag tycker om, det var najs. bara så ni vet.



dags att försöka sova nu faktiskt, inte för att det kommer gå så bra, men värt ett försök


tack o hej, leverpastej v

2 kommentarer:

Anonym sa...

Omg har du GÅTT idag? Nu blev jag riktigt förvånad, trodde att du alltid tog bussen :O Shit vad du har pumpat idag, du kommer att bli mer biff än Arnold Schwarzenegger ffs! xD

Anonym sa...

HAHA ja alltså jesus så duktiga vi e ! helt sjukt .. jag måste träna satan imorgon så jag kommer ifatt dig med tanke på att du redan tränat en gång idag. hmm illa illa ! idag åt jag faktiskt en gi burgare duktig jag e. men får nog fan bli en barnpizza ikväll (innan träning) måste liksom synda lite för att min man inte är hemma. näe gud vilken oh så lång kommentar. PUSS