måndag, mars 10, 2008

stressed for success .. ?

`Jag är sjukt stressad, så jag borde inte skriva nu egentligen, men hur ofta gör jag som jag borde ? hm.
Jag har i alla fall bestämt mig för att börja blogga igen, och jag kände för att göra det precis just nu, fast att jag skulle ha varit hos Alex nu egentligen. Han överlever nog. Jag menar, detta är ju viktigt, för jag VET att ni verkligen är intresserade av mitt liv. O ja, du med.

Men, jag har faktiskt precis duschat så jag har en anledning till att vara sen. Jag har liksom knappt varit hemma på hela dagen. Hittills har mitt schema sett ut såhär;

-Skola 10.10 - 11.15
-Laga mat och vara tjock med Della, ngn gång efter 11.15 till 14.15 ~

-Träna med Della, ingen aning om hur länge vi gjorde det, men jobbigt var det, och eftersom det var lite av en impulshandling så bestod min träningsoutfit av lila Hello Kitty strumpor, (känns som att jag int ehar ngt annat än såna) svarta byxor, ljusblå pikétröja och såklart rosa scullcandy. SJUKT snyggt, typ inte. Men, det är ju knappast hur man ser ut på gymet som räknas, det är ju själva träningen liksom, och den gick bra :)

-Kom hem runt 16, åt en skål kellogs special k red berrys med mjölk, det är faktiskt lika gott som de säger i reklamen, för en gångs skull. jummie.

-hoppade in i badkaret, sjukt mkt skum såklart, det är ju så grymt skönt att bada så jag råkade nog ligga där liite för länge för att jag skulle kunna hinna med min tidsplan.

Anyway, nu sitter jag här och berättar om min grymt intressanta dag, tyck vad ni vill, men detta är ju faktiskt MIN blogg, så jag får vara hur ego jag vill, den du.
Jag har upptäckt att jag faktiskt kan vara ganska elak, jag trodde inte att jag kunde det, inte utan att få dåligt samvete iaf. Men ibland så måste man, och det var värt det, ellerhur Elina? <3

Men asså nu måste jag verkligen springa, måste gå ut med Ninja innan jag tar bussen med, typ etta Alex kommer slå mig när jag kommer hem till honom några timmar för sent eller hur det nu blir.. men äh, det fixar jag.

just det, note to self;
Lämna in cykel
Maila syo
sådärja


jag skriver igen senare, peace v

Inga kommentarer: