lördag, april 12, 2008

down

men förlåt mig för att jag inte kan växa upp
förlåt för att jag inte är lika stark som er
förlåt för att jag inte kan inse att jag är så bra som ni säger att jag är
förlåt för att jag är så jävla lat eller vad det nu är som gör att jag helt enkelt inte orkar ta tag i mitt liv
förlåt för att ni får stå ut med det
förlåt för att mitt humör går som en jävla jojo
förlåt för att ni är mkt bättre än vad jag är, och förlåt för att jag sårar er utan att jag ens vill det
förlåt för att jag söker bekräftelse i första bästa kille som visar att han vill ha mig till vad som helst
förlåt för att jag inte kan förstå vad ni säger
förlåt för att jag börjar gråta som en 5åring så fort ni säger ngt som jag vet är rätt och som jag bara inte klarar av
förlåt att jag inte kan vara den vännen som ni behöver
förlåt för att jag beter mig som en fjortis och bara inte orkar mer

1 kommentar:

Anonym sa...

mm just det snuttan. du vet jag blir förbannad, jävligt förbannad. nu tar vi tag i detta !