söndag, april 13, 2008

stoppamej.nu

hejhejhej jag har instabilt humör
NÄE?!
men tilda, ge dig. och JA, jag skriver till mig själv i min blogg, men det får jag göra för det är min blogg. sådeså. det finns typ ingen som orkar lyssna på folk som bara är negativa hela tiden och som övertygar sig själv om att det absolut inte går att göra ngt åt nånting alls. jag håller på att bli som en viss person nu, en som var hela mitt liv tills jag inte orkade bli nerdragen i fler såna svarta hål längre. så nä. det får väl vara nog nu. jag ska göra något åt det.
snart..
snart borde dra. det borde bara finnas nu eller aldrig, fast så fucked som jag är just nu så hade jag ju bara valt aldrig ändå. så ja, snart får väl finnas kvar ett litet tag till. tills jag orkar göra något som inte är att röka sönder mina lungor, lyssna på musik och sova. etc.
puss

Inga kommentarer: