torsdag, april 10, 2008

snälla?

gör inte såhära. fina starka elina. jag vet att jag är typ världens sämsta när det kommer till att visa uppskattning o tacksamhet, det gäller inte bara dig. det gäller alla. men jag vet att det är du som får lida mest för det. du är bland det finaste jag har, och det är väl som folk säger, att man agar den man älskar? ja. jag slår dig väl inte på det sättet, men jag tror att det gör ont ändå. och det känns så jävla fel. önskar att jag kunde ändra på det, men det går inte . om du inte ger mig en chans till så är väl detta slutet på nånting som jag tagit för givet så länge. men det funkar ju inte..

don't give up on me.


btw, gemenskapen, tack för allting idag. och jag sa inget för att såra er, men ni vet hur jag blir när man verkligen kommer in under ytan på mig, jag är så sjukt jävla sårbar bara. förlåt.

kärlek

Inga kommentarer: