lördag, april 26, 2008

hahahahahaha

igår var jävligt random och jävligt skoj. började väl med höganäs, eftersom jag är seg som vanligt hade alla redan åkt när jag skulle dit, så jag gick mot 220 helt själv, men träffade felix och annat folk på bussen som också skulle dit, så det löste sig ändå. ff's sista spelning , men det var sjukt bra. bussen hem var ännu stimmigare, kom typ random folk som hade massa snapsar och sånt. sen turade vi med dom dära nya sundsbussarna you know. okej, nya och nya, men iaf. sen stack jag nille o km till tivvan, i typ 5 minuter xD kvällen slutade iaf med mat från max, och sen hem till km. jag koffe och km hoppade sönder kms pappas säng, den är jättefin nu. och imorse åt vi mamma mu för det är gott.

nu ska jag och johanna käka bakismat på ringstorp pizzeria, JUMMIE.
kärlek

Inga kommentarer: