söndag, april 13, 2008

wie


jag har precis varit duktig igen, har varit ute i flera timmar med johanna och hanna, och ninja såklart. hon var sjukt stimmig och söt som vanligt, och ville hälsa på alla som gick förbi, men det är bara skoj. hon gick iväg med en blomma i munnen, det var sjukt sött ^^

det var så grymt varmt att jag faktiskt tog av mina strumpbyxor och gick i bara tjocktröja o klänning, bara ben alltså, (no shit) för första gången i år. det var så grymt mkt happyface, sen att man kände doften av grill och en massa sånt gjorde ju inte saken sämre precis. shit vad jag behövde detta.

nu ska jag fixa nåt att äta, sen kolla parlamentet. tänkte sticka och hälsa på della på jobb sen också, stackars tage :(


kärlek

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det e synd om tage som måste jobba ): jag har trillat ut ur livshorisonten. måste hitta ngn som kan vill hoppa in i den med mig hihi :*