torsdag, april 03, 2008

typ mätt

jag lovar att jag fortfarande är mätt sen i måndags, fredde tyckte tydligen att jag såg ut att svälta , så han tryckte i mig en bakad potatis på ebbas (mumZ), sen en chailatte och en fet cheesecake o lite kanelbulle på waynes. sen skulle han skjutsa mig på min cykel , det gick ganska bra förutom att han sparkade på mig o sen cyklade allmänt vingligt. jag och della hade skoj åt det iaf :D typ snutte då.
men jag var nöjd iaf, lyckas alltid umgås med så bra människor så kan väl inte va ngt annat.

dessa dagarna har varit sjukt bra, inte just idag iofs, eller jo, men inte vädret. men det har varit mys ändå, kollade film hos jessica med henne och snygge, sen lekte vi med hennes katt ^^ jag blev lite hungrig , så istället för att käka upp hela min chipspåse eller att plundra jessicas redan ganska tomma kyl cyklade jag hem till della och åt en massa spytt i panna. jag vet, jag är fyndig. vi var grymt manliga, kollade det sista av fotbollen o sen drack vi cola, åt popcorn o lyssnade på Englands nationalsång. den är bra. jag tänkte att jag o della skulle käka frulle imorgon innan hon drar till kph med andy, men en viss liten tage har ju redan somnat, så får väl se när hon vaknar till liv imorgon helt enkelt 8)
iaf, igår och iförrigår har jag och gänget, dvs gemenskapen, koffe, andy, snygge, osv, varit sjukt coola o hängt i grytan med min pipa och en massa bira. inte för att jag är så pepp på bira, men lätt pipan iaf. om det blir fint väder, som det enligt hd ska vara mellan 12-18, haha, så ska jag lätt skaffa cider och chilla en massa :) en bandare, en gitarr, fint väder och mysigt folk. typ hej sommar, och jag gillar det. 2 månader till studenten. countdown.
jag och jessica var på väla idag btw. jag tänkte köpa joggingbyxor, sen tänkte jag köpa en klänning, sen blev det kjol eller shorts, slutade med att jag köpte 3 nagellack. men liksom, det var skoj det med, så mina naglar är lila atm, sjukt stimmigt. funderar på att ta bort det nu o måla dem rosa istället.. men lila är najs. typ beslutsångest. för det är ju verkligen extreeemt viktigt vilken färg mina naglar har. hmm. hah, sjukt pinsamt i skolan idag, jag var tvungen att redovisa ett arbete som jag och blomman typ inte alls var klara med, så fick jag göra det först och blomman var inte där. fy dai. alla andra hade såna enormt fina powerpoint förutom vi som inte fixat det än, så jag fick stå där med ett papper och skämmas. fy på mej.
nu ska jag lägga mig faktiskt. se på vänner o mysa med min vovve. jag är på ^^

peace and löööv



1 kommentar:

Anonym sa...

men förihelvete! tage kan inte hjälpa att tage e lite nannig ;/ men jag e lätt på hotellfrulle snart. liksom SJUKT mkt äggröra o bacon och öfcörse chetkupp till det hela hihih .. när ska jag få klämma på din rumpa?