söndag, april 13, 2008

yay

jag var duktig precis. jag var helt ärlig, jag lät bli att göra något som jag just nu vill mer än nåt annat, men som jag vet inte hade känts lika bra imorgon. det är ganska jobbigt, men jag kommer över det.
jag började kolla på tv innan , men jag kom inte så långt. ska göra ett nytt försök nu, annars får jag helt enkelt lägga mig och läsa. om jag läser en bra bok läser jag i flera timmar tills jag somnar, om jag läser en dålig bok (brukar dock inte göra det, det är ganska onödigt och tråkigt) somnar jag nästan direkt just för att den är så tråkig. det blir nog till att läsa en bra bok. då får jag ut ngt av det. eller bara somna till teven och klia ninja på magen.

sleep tight. don't l.. äh, resten kan ni om ni inte är dåliga och det är ni inte :)

Inga kommentarer: