torsdag, april 24, 2008

ska vi ..

klockan är kvart i 9, och jag är vaken. mygod. har precis varit ute med min helt sjukt söta hund som var speedad as always. det var najs. helsingborg kan verkligen vara riktigt fint på morgonen, ska nog börja ta vara på den mer. morgonen alltså, inte helsingborg. kanske det med iofs.
igår lekte jag med johanna bejbiie (I've missed u), vi kollade skor och studentklänning osv. hittade en sjukt söt, men den var typ guldig, haha, lite krydd kanske. hittade iaf skor till studenten, det var inte så svårt eftersom jag ska ha låga vita conne som finns överallt ungefär. men ändå. jag föreslog att vi skulle gå o sätta oss på vegeriet senare , efter en tripp till graffiti som för övrigt slutade med en laxsallad. iaf, vi gick till vegeriet , där satt redan elin, della och jessica så vi gjorde dem lite sällskap. efter det tog vi oss upp till skolan för att hämta böcker o så, lyssnandes på miss jays mp3 med massa låtar ala yoyo shake ya ass bitchez ungefär. najsnajs, lite nostalgi med ^^
jag träffade andy på gröningen lite senare, vi satt och njöt av solen och wazzade ^^ jokke, mias och nån till som jag inte kan namnet på kom och satte sig i närheten, försökte få mig att dricka vin ur deras enormt söta plastmuggar, fast eftersom jag är en mes som får ont i huvudet av vin fick jag helt enkelt tacka nej. sorry guys.
efter grönan åkte jag till malmö, helt själv. haha, knappt mobbad. åkte dit för att träffa snygge, guth och hela forgotten failure. de hade spelning och det var najs som faan, förutom att man hörde martin för lite, tyckte jag iaf. men hade jag fått bestämma hade man ju nästan bara hört skriket/sången, och det andra lite mer i bakgrunden. men det är ju jag det. och ja, typ koffe och björn måste ju få lite uppmärksamhet så ^^ resten också iofs. daah. kvällen avslutades på max (börjar se nåt mönster där alltså).

och nu är jag här. ska grilla med gemenskapen vid 2, innan dess tänkte jag träna, bada, betala balen och gå på stan lite kanske. we'll see about that.

det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort

http://youtube.com/watch?v=aQOZOBScJ4Y&feature=related lite nostalgi ala retro med j ^^

kärlek

Inga kommentarer: