tisdag, april 15, 2008

yummie

idag kommer bli najs, jag ska möta della om en timme på marina för att käka sjukt fet hotellfrulle, det brukar bli så iaf en gång i månaden ^^ kanske därför jag är lite smått lönnfet. hahaha. äh, whatever, ni tycker om mig ändå.
efter det tänkte della spendera hela sin lön på kläder ungefär, men det förtjänar hon ^_^


igår var jag ute ännu en gång utan strumpbyxor/tights. använde mina hilfigershorts för första gången i år, etta jag var glad. som vanligt när man har med sig ninja på stan kom där massa folk o blev helt kära i henne och sånt, ott också, det var kul ^^ jag får väl iofs skylla mig själv när jag har med henne på stan .. men ja, hanna skulle bara snabbt in på hm (så snabbt som det nu kan gå när det är hanna man pratar om, <3),>


efter stan gick jag och hanna hem till henne, kollade en massa kläder på forever21 och asos, sjukt najs. får se sen när jag har råd att beställa därifrån, ska liksom beställa från victorias secret denna lönen så :D

efter det stack jag o della och tittade på en lägenhet, helt sjukt fin var den, sovrummet var iofs ganska litet men det gör inte så mkt, jag bör nog hållas inom vissa gränser så att jag inte rymmer eller nåt.


jag hälsade på elina på seven eleven på kvällen, av nån anledning började vi diskutera var iran och irak ligger nånstans. vi skämdes liite med tanke på att båda går / har gått samhälle, och ja, med tanke på att vi borde ha lärt oss nånting nu när vi ändå är såpass gamla, men icke ^_^

vi var iaf inte ensamma, vi frågade en massa kunder, men ingen visste. elina frågade en dansk, men det gick inte så bra. han sa (på danska) "det var en bra fråga"

då trodde Elina att han sa att det var gott till kvällsmat och tyckte att han var skitdum. haha. jag dog lite. som tur var kom det in en söt kille sen, han bjöd på tuggummi och cigg, plus att han ringde och frågade sin polare, och till sist fick vi reda på att det tillhör Asien, men att det ligger på gränsen. det var väl ungefär nåt sånt vi trodde med, men jag tänkte att Asien bara är fullt av kineser, men elina sa att där finns indier också, och det gör det ju. haha. jag är glad att jag inte är blond längre:/ sen körde där förbi några öh, ickesvenskar, som äcklade sig. jag räckte fingret åt dem, fast då blev elina rädd att de skulle skjuta oss så då cyklade jag hem. hahaha, typ snällt om dom gått in till elina när hon var helt själv och sånt. UÄH. jag väntade faktiskt lite tills jag såg att de åkt iväg och sånt :) duktig tilda.


ska sova en stund till nu tror jag, det är inte så att det tar sjukt lång tid att komma ner till marina precis, så jag hinner nog det.


kärlek
btw, jag måste prova den nya ben&jerrysglassen, ni vet, den som är som gb sandwich fast ben&jerrys :D tror att den är sjukt god. den borde ju vara det iaf.

Inga kommentarer: