tisdag, maj 27, 2008

doggystyle..?

alltså GUD, rädda mig
min dygnsrytm är lite skum och nu helt plötsligt är jag vaken kl 9 på morgonen utan att ens känna mig lite trött. skumt. men iaf.
sitter och kollar på mtv, ni vet, fabulous life of..
nu handlar det om kändisdjur, typ hundar och katter. typ, var p diddy köper klänningar till sin lilla sophie, ja. hans hund.
sen finns det några som byggt kopior av sitt eget hus, fast i lite mindre format då, och har det som hundkoja. det sjukaste är att det finns salonger där hundar kan få manikyr, och de kan få sk valpklippning så att de ser ut som de gjorde när de var valpar, osvosv. och paris hilton har en hundsäng till tinkerbell som kostar typ 2000 dollar. o typ, nicole richie och massa andra har likadana hundar som som ninja, och har en massa kl'äder på dem, de har typ skitmkt päls? haha. JAG FATTAR INTE vad folk håller på med ibland.
ska ta min hund nu och ta in på paradise ranch hotel som är en countryclub för hundar. de får egna rum, alltså riktiga hotellrum men små sängar och allt. tycker att det låter sjukt normalt. men sure, har man inget annat att lägga sina pengar på så.. haha. det är klart att det är kul att skämma bort sin hund, men hellre ge den godis då än typ ett diamanthalsband för 30000?
nä, gotta go. ska sy en rosa klänning till min vovve och sen ska jag måla hennes naglar rosa så hon blir helt jätterosa och fluffig *tihi*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaddå you know you love me? Jag är ju bara ute efter din kropp ju :O xD