fredag, maj 09, 2008

gunvald <3

"asså, transor är så jävla fula, såna långa djur"
hahahahaha
jag och elina hörde lite fel när hon jag och hanna satt på bussen, hanna såg en tax utanför fönstret och tyckte tydligen att den var ful , det var den nog. men det var skoj :D
beeenjamin. typ hjärta morgonsoffan

vi var hos elina och såg på beck, sjukt bra som vanligt. och som vanligt blev vi kära i persbrandt ännu en gång.
nu ska jag sova i typ 3 timmar, sen kommer macke och hämtar mig, vi ska köpa bullar och käka frulle i hans lägenhet, haha. jag tyckte att det kunde vara lite småtrevligt, knappt random jag är. och eftersom macke aldrig bangar nånting enligt honom så var han ju på såklart, nutte då, saknat dej =/
saknar david med, min chiliboll, men honom ska jag leta upp imorgon tänkte jag, okej att han lär vara i sitt neandertalartillstånd, since det är fredag och han inte varit ute i hbg på länge, men jag tycker om honom då ändå, den lilla judepojken <3

jag och hanna gick hem från elina btw, knappt duktiga.

hahahaha just det, vi träffade jocke på knutan när vi väntade på bussen, så gick det typ en skejtare med sin bräda framför honom och då tar elina såklart för givet att det var jockes polare eller nåt, så hon bara, "jaså du är ute och skejtar?" haha, han bara öh.
det var skoj. bara så ni vet.

men nej, dags att få enormt mkt sömn nu, typ powernap.

puss :D

1 kommentar:

Anonym sa...

du är världens sötaste. Puss / din elina *tiHiIiii*