torsdag, maj 01, 2008

hmmmm

jag är ever så trött på ditt jojobeteende, liksom, okej att man har sina sämre dagar men att gå från ängel till total bitch är lite smått confusing..?
jag vill veta var jag står, HELA tiden, inte bara olika från dag till dag.
woäh.

på måndag smäller det, letsgo duktig ^^

jag och johanna såg på film innan , ciao bella och hip hip hora. ser du ngt mönster? haha. vi var lite into svenska ungdomsfilmer. får bli fucking åmål och linas kvällsbok etc snart med, det är ganska mys med såna faktiskt. sen låg vi och kramade mitt gosedjur och fantiserade lite.

jag säger bara göteborg

kärlek

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Linas kvällsbok är bara bland det lökigaste jag har sett xD Snälla ring mig när ni ska se den så kommer jag ;D

Anonym sa...

ATT det gäller på måmdag. Och när ni ska kolla Linas Kvällsbok så är jag på. för jag ska gifta mig med IVAR juuu (=

/elin