fredag, maj 23, 2008

wiuhu :D


och där var betygen satta.

vi tar studenten om 2 veckor.

det är bal nästa vecka.

jag är nöjd. så nöjd som jag får vara iallafall.


ska prova min balklänning imorgon, och den är -förhoppningsvis- sjukt fin, isåfall blir jag ännu mer nöjd. elina och hanna blev i värsta extas och började krama varandra när jag frågade om de vill fixa mig innan balen o sånt , jävla gullungar. fy vad jag är pepp. typ fixa mig , träffa folket och dricka lite cider innan själva grejen startar, springa runt och vara fin och spilla ner min klänning, osv ^_^

för att inte snacka om studenten då. pathy hela dagen , och sen västervik klockan 6 på morgonen. inte lika pathy dock. men det lär väl bli det efter att jag och johanna har skakat av oss det mesta av bakfyllan. måste ju vara hyfsat fresch inför alla stekare liksom. uäh.


måste nog fixa mig nu, ska leka med hanna och sitter fortfarande i morgonrock


kärlek


Inga kommentarer: