onsdag, maj 07, 2008

one way..

idag har jag lekt med Elinan, det var fett najs. vi var här och stimmade, sen fikade vi på mezo och provade hela hm. löv u.

senare på kvällen rökte jag vattenpipa med snygge, andy och popmark, fia kom också efter ett tag. det var också fett najs as always. snygge tog massa stimmiga bilder, typ zombiepics på mark, sen blev han jagad av en hund när han åkte bräda så att han trillade , det var skoj. ungefär så gick det till iaf. stackars liten.
nu sitter jag här, ska lägga mig och kolla film men var bara tvungen att blogga lite för det ville jag ^^

saknar en massa av mina vänner, hanna tillexempel, skitunge. men vi ska nog leka imorgon, tror jag iaf. efter att jag har pluggat med johanna då ^^ du är bra.

jag älskar er
-ta åt dig om du känner dig träffad, mwaha -


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tar åt mig fett mkt, jag är syret i dina lungor osv. osv. xD Så tekniskt sätt håller du just nu på att dö av syrebrist? :O Men vi ses ju på fredag så du får helt enkelt hålla andan tills dess ;)

DOCK lite sliskt att du nämner Hanna tycker jag! xD

Anonym sa...

Älskar dig systra mi