lördag, maj 03, 2008

hajje

jag har precis kommit hem från victor , saknat dej plutten, (okej, plutt och plutt. typ 2304950 cm längre än mig och han är ett år yngre och typ inte alls så lång när vi gick på mange? han var iofs lång då med. äh. whatever) och hans göteborgskompis kjell karamell. kuuuuk. hahaha, skånska är väl ganska roligt antar jag.
det var fett skoj, vi hyrde queen of the damned eftersom den är fett bra och jag inte sett den på skitlänge. och det är ju en vampyrfilm liksom, jag gillar faktiskt såna. vampyrer är sjukt coola. -ja, jag är cp. typ ingen nyhet ^^-
sen diskuterade vi allt och alla ute på balkongen, det var najs. victor visade massa bilder från mangetiden också, fyfan vad alla var små. pöttenötte. jag var också ganska liten faktiskt. believe it or not.
jag träffade sanna och elina också, men sanna är dum för hon är i borås hela tiden och typ aldrig hemma. uäh. pratade lite med fredde med, stackars lillponken, eftersom mitt batteri höll på att dö kunde jag inte underhålla honom hela långa vägen ut till ekeby. flytta säger jag bara :D puzz. det var ju iaf jag som svarade i min mobil. det borde han kunna glädja sig åt hela vägen hem :D


nu ska jag och ninja sova för det vill vi. okej, hon har typ redan somnat, men ändå.

natti :)

Inga kommentarer: