lördag, maj 24, 2008

sådärja

NU ska jag prova min balklänning. typ sådär 3 veckor efter att jag skulle ha gjort det egentligen, haha. men det är inte mitt fel. men ändå panik, skoj om den är skitful och sitter helt cp? då får jag nog gå naken, och stackars folket då liksom.
igår var skoj, jag elina och hanna var i elinas lägenhet och förferrade, sen drog vi till stekan och partade loss. efter x antal shottar så var vi ännu mer pepp. sen träffade jag andy och jakob, efter många om och men och efter en kille som sa att han skulle döda mig, dra ut min näspiercing och sätta in en plugg och sen elda upp mig, hahaha, jag bara, puss, söt du är :) så blev han typ arg(are), iaf, efter ett tag lyckades vi ta oss till kebabking, andy köpte kebab till mig o jakob, haha, thankz :D och jakob pajjade min plinga på cykeln, fyy daij.

nu måste jag gå
see ya, don't wanna be ya

Inga kommentarer: