torsdag, maj 01, 2008

happy anniversary babe

igår var det valborg, (NÄE?!) och jag och Johanna firade 4årsjubileum. vi har varit tillsammans i 4 år nu på alla sätt och vis. igår firade vi tillexempel det med att vara hos jessica med gemenskapen, spela våghals och dricka ganska mkt, sen blev vi 14 igen och dubbelhånglade med blondie och en viss mp på stekan-. men I like it. vi skulle till laröd fast missade bussen, det var ganska illa. vi var på tivvan också såklart, träffade friberg och gänget plus rönn o fredland och en massa annat folk. jag blev av med mitt leg och mitt bankkort, o mitt pass blev ju stulet för några månader sen så nu är jag totalt handlingsförlamad, haha. har inte ens ett pass som gått ut för det har jag också blivit av med, jag har ett från där jag var typ 5 år och jätteblond, undra om det funkar? ^^
får väl tvinga med mig min kära far till polisen och fixa pass med mig. han kommer säkert bli enormt glad eftersom sånt här aldrig händer mig. HMMM. det betyder alltså att jag inte ens kan hämta ut pengar på banken, eftersom jag inte kan intyga att jag är jag. och nu är det ju röda dagar o sånt, så mitt bankkort kommer inte förrän om ca en vecka. THANK U LORD. det betyder ju iofs att jag ändå inte kan gå ut i helgen eftersom jag inte har några pengar, så jag behöver väl inte mitt leg ändå. -pengar kan man ju alltid fixa på nåt sätt, men måste tänka så för att inte bli ledsen, haha :/ - nu ska jag och johanna äta bakispizza på cleopatra. cleopatra är det bästa ever.

kärlek

Inga kommentarer: