måndag, maj 19, 2008

white russian

hahaha , anton (min kära barndomsvän, äldsta vän faktiskt, som jag har känt i typ heela mitt liv just fyi) ringde precis och frågade om jag hade en såndär rysk pälsmössa. typ HAHA ?
han skulle iaf ha den på en konsert nu, för att de tydligen skulle vara utklädda till ryssar. typ random. han försökte för övrigt lära mig att busvissla förra veckan, och att göra riktiga horbloss, men jag lärde mig inte så mkt faktiskt. eller jo, kunde nästan få en riktigt ton på visslingen, men har lite svårt för horblossen för man måste liksom dra in och blåsa samtidigt? jag kan bara blåsa rök uppåt sådär, men inte dra in den i näsan. haha. ilandsproblem.

lekte precis med elina iaf, vi kollade på dude where's my car och linas kvällsbok. såg dude where's my car helt själv inatt också och skrattade som ett cp då med, som vanligt. den är så JÄVLA BRA.

och vi blev kära i Ivar i Linas kvällsbok som vanligt det med. han är så sjukt söt.

"jag har hållt i en mänsklig batong, men inte sett den. hade jag sett den hade jag nog gått hem"
HAHAHAHAHA

jag saknar johanna, för hon är i spanien och super röven av sig, tur att den inte är så stor då.

kärlek

Inga kommentarer: